4 Ağustos 2010 Çarşamba

Boktan bir gerçeklik.

Evet, buraya sürekli acı dolu, emrah modunda yazılar yazmayacağım elbette. Milletin işi yok benim mızmızlanmamı mı okuyacak? Meeh! Ben bile üşenirim lan! İmdi, niye buraya yazıyorum bilmemekteyim. Zira benim şu anda jutsu çalışmam gerekiyor. Suirou No Jutsu! Hani Zabuza, Kakashi sama chan san'ı sudan bir küre içine alıyordu ya. O işte. Jr. Zabuza olup Kakashi'nin benimle ilgilenmesini sağlayacağım! Beni doğru yola çekecek Amatör Hokage'miz. Olmadı Reion çeker, napalım >_> Aslında shurikenleri kontrol eden bir jutsu öğrenecektim ama yazamadım hiç bir şey. Zaten tötü bir jutsuydu boşverin. *Neko ulaşamadığı jutsu'ya tötü dermiş.* Şu anda da deli gibi jutsu yazıyorum ama yazamıyorum! Diğer kişiliğimi bile devreye soktum ama tık yok! Ah ah, bir de bu jutsuyu öğrendikten sonra Hikari ile x kasacağım >_> Kılıç ustasıyım olum >_> Kolay değil >_> Belki de hız kasarım. x2 yapmam en fazla 1 saatimi alır nasılsa. Ama gece, uykum varken yazmalıyım. Oz'man n'alakaysa rp'm geliyor. *Evet rp'm gelmek.* Neysem, bi playlist tutturdum gidiyorum. Hala "İşte guzuu guzuuu geldim, işte guzuu guzu geldim." adlı şarkımsı zımbırtısı zihnimden atmaya çalışıyorum. Fak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tiini Viini String Bikiniii

Tiini Viini String Bikiniii
Evet, Gunther'e takmış durumdayım. Tanrım o nasıl dudak uzatmaktır öyle! Benim olmalı o dudaklar! Hehe.