4 Ağustos 2010 Çarşamba

Rpgturk gerçeğiM.

[P.s.: Bu Rpgturk'e yazdığım elveda mesajının aynıdır. Orada silinmesine rağmen, bunu tahmin ettiğim için kaydetmiştim. Merak edenler için bloguma koymaktayım.]

Henüz geçen gün Tsuyoi sama'ya siteyi bırakmaması için yalvarırken, şimdi benim bırakmam ne büyük ironi değil mi? Ancak olayların bu kadar çirkinleşeceğini ben bile tahmin etmemiştim. İki hafta önce gelip de 'Owner'ın teki yüzünden siteyi bırakacaksın.' dese gülerdim. Ne oldum değil, ne olacağım demeli. Tabii bu bazı hiç'ler için pek de mümkün değil. Kendilerini her şey sanıp da yanılanlara selam ederim.

Melodi'nin siteden ban yemesi, açıkçası pek de umrumda değildi. Olayı iyice öğrenene kadar tabii. İlk başta, Yüce Owner'ın blogunu okuduğumda ona hak vermiştim. Bu orada da yazıyor. Ancak daha sonra Melodi'yi de dinlediğimde, yanıldığımı fark ettim. Bir yere kadar Owner'a hak verebilirdim. Ancak kardeşi yaşında bir kıza hakaret etmesi... Ban yemesi apayrı bir olay, ki Melih sağolsun açıkladı onu. Ona eyvallah derim eninde sonunda. Evvela, ardından Owner gelip onun blog'una sonradan yazdıklarımla ilgili benimle konuşmaya başladı. Başlarda seviyeli olan konuşma gittikçe sertleşti ve sonunda hakaretlere bile vardı olay. Kaan ve ben, kendi fikrimizi açıklamaya çalışırken, Owner kendi fikirleri tek doğruymuş gibi bizi gerilikle suçladı. Kaan'ın sabrının taştığı noktada küfre varmayan hakaretler etmeye başladı. Ben ise hâlâ saygımı korumaya çalışıyordum. Bıçağın sırtında ayıyı oynatmaya çalışmak gibi bir şeydi bu.

Kaan'ın önce gruptan, sonra da siteden sınırsız ban yemesi; benim için bardağı taşıran son nokta olmuştu. Bugün, daha önceki hiç bir kavgamda etmediğim kadar küfür ettim. Ancak yine de; büyüktür, owner'dır, falan fistan diyerek ona karşı hiç bir hakaret içeren sözcükte bulunmadım. Yine de Grup'tan ban yedim. Neyse, siteyi de bırakırım arkadaş. Kimseler kusuruma bakmasın. 1-2 uyarım da vardı. İyi de oldu, güzel de oldu.

Görüşürüz Canlar, Nurlar, ortada kalanlar.

10 yorum:

  1. Siteden ban yemen haklısızlık kaç yılldır o sitedesin sen rpgler avatarlar imzalar olsun emek harcadın karşılık beklemedin teşşekkür bile etmediler.Ve sen buna rağmen saygılı olduğun çoğu konuda da haklıydın.Seni siteden atarak maddi manevi büyük bir destek kaybettiler.Sıkma canını ama haksızlığa uğradığınlada kalma.Diğer arkadaşlarını uyar bloğunu yık başına ownerın hakkına ara zaten senin gidişinle kan kaybedecektir site daha da kaybettir.

    YanıtlaSil
  2. Oww... Sitede işler karıştı gibin... Bakalım daha ne kadar sürecek...

    YanıtlaSil
  3. Fazla sürceğini sanmıyorum site yakında batar zaten. Kaanın sıteden banlanması ölümü yüzündendi baska seyden deıl grub konusmasında haksız olablır ama bu konuda onu suclayamazsın. 5 saat grub konusmasında durup 20 dakika rp ye ayıramadıktan sonra ınsan banlanır ayrıca 2 pasifligi tekde değil. Haa ama diğer konularda haklısın tabikide ona birşey diyemem. Bende yakında gidiciğim zaten. Hadi Hayırlısı.

    YanıtlaSil
  4. İmdi, ilk arkadaş. Siteden atılmadım, siteyi bıraktım. Tamamen kendi kararımdı.

    Emperor chan, sitede işler karışmadı, sakin.

    Üçüncü arkadaş, kimsin lan sen <_> Alper olduğunu sanmaktayım ammaaa... Neysem, ölümü yüzünden banlanmadı. Konuyu okumadın mı?

    YanıtlaSil
  5. Gitmenize üzüldüm doğrusu. Ama site batmadı aksine her geçen gün 3 bölümde daha çok aktifleşiyor dün gelen yenilik itibariyle özelliklede naruto bölümünde. Ayrıca Ertem abiyi bıraktım dedikten belli bir süre sonra bleach karakterinde rp yaparken gördüm haylada yapıyo. Bu arada ben kureda -_-

    YanıtlaSil
  6. Ehem, biliyorum Oyakata sama'nın geri döndüğünü. Bleach karakterine kıyamadığı için döndü. Zira ben batacak demedim. Umarım batmaz da. Çoğu arkadaşımın zevk aldığı bir site, batmasını istemek bencillik olur.

    YanıtlaSil
  7. Oha kakashinin ruhu konuştu alıbandı bulundu ve yandı mezarının başında acayip olaylar dönüyo :D

    YanıtlaSil
  8. Artık onlara birşey demiyorum,batsa da umrumda değil.Sadece o siteye harcadığım zamana acıyorum ben.

    YanıtlaSil
  9. Rpgturk olmayınca daha mutlu olduğumu fark ettim ben. Diğer herşeye daha çok vakit ayırıyorum en azından. :D

    YanıtlaSil

Tiini Viini String Bikiniii

Tiini Viini String Bikiniii
Evet, Gunther'e takmış durumdayım. Tanrım o nasıl dudak uzatmaktır öyle! Benim olmalı o dudaklar! Hehe.