14 Ağustos 2010 Cumartesi

İkiyüzlü Gerçeklik


İnsanlar, neden onlara verdiğim değerler hakkında şüpheye düşüyor? Kimseye verdiğim değer azalmadı. Hatta daha mutluyum, daha çok seviyorum her birinizi. Sevgi kısıtlanabilen bir şey değil ki. Aradaki tek fark, kişilerin bana karşı olan tutumları. Bazılarına nazım geçiyor, bazılarına karşı elim kolum bağlanıyor. Ancak bu size verdiğim değeri kanıtlamaz ki. Hiçbirinize yeteri kadar anlatamıyorum. Konuşmayı sevmeyen biriyim. Bu yüzden de kendimi pek anlatamam. Mazur görün lütfen.

Kimsenin yüzüme gülmesini istemiyorum. Sahte gülücüklerle beni ödüllendirmeye çalışmayın. Alıngan birisiyim ben, bunu görün. Hele ki size değer veriyorsam, her dertleşmemizde kendime bir pay çıkarıyorumdur. Amacınız o olsa da, olmasa da. Bu sefer kısa bir yazı olacak bu. Zira hiç yazasım yok. Yazma yeteneğim yoktu, şimdi hevesim de yok. Elimde ne kaldı ki geriye? Neyse. Bu seferlik bu kadar yeter.  Ama bir şeyi açığa kavuşturmalıyım;
*Kıskancımdır; fazla üstüme gelmeyin.
*Üşengecim, konuşmaya bile üşenirim. Alınmayın.
*Alınganım, alınma desen de alınganım. Her zaman alıngandım, hâlâ da alınganım.
*Laf sokmam, peynirle gemi yürümez. Karşıma çık da göreyim.
*Trip atarım, hem de nasıl atarım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tiini Viini String Bikiniii

Tiini Viini String Bikiniii
Evet, Gunther'e takmış durumdayım. Tanrım o nasıl dudak uzatmaktır öyle! Benim olmalı o dudaklar! Hehe.